Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi ideig tart nálatok a kiszállítás?

13:00 óráig leadott rendelésedet három munkanapon belül teljesítjük, s további 12 munkanapon belül megkapod a csomagot.

Csomaggaranciánk:

Bizonyos termékeinket nagy igény miatt megeshet, hogy külső raktárból kell behozassuk. Amennyiben a termék 2 héten belül nem érkezik meg 25%-os kupont biztosítunk vásárlónk számára.

Probléma esetén, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a ugyfelszolgalat@drop.hu email címen.

 

Hétvégi kiszállítás van?

Sajnos hétvégén nem dolgoznak a kiszállítók, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni neked a csomagot..

  

Termékvisszaküldés

Amennyiben a vásárló nem elégedett a termékkel és élni szeretne a 14 napos pénzvisszafizetési garanciával, abban az esetben az átvételtől számított 14 napon belül lehetőség van a termék visszaküldésére. (A visszaküldés költsége a vevőt terheli.)
A termék árát abban az esetben térítjük vissza, amennyiben a termék sérülésmentes. Kivételt képeznek az egyszer használos termékek és a higiéniai áruk.
Amennyiben nem elégedett a termékkel, írjon egy email-t az ugyfelszolgalat@drop.hu e-mail címre, melyben szerepel a rendelésszáma és a visszaváltás indoka.

 

 

Pontosan mit tartalmaz a "csomagkezelési és szállítási díj"?

A csomagkezelési és szállítási díjban minden szolgáltatásunk benne van. Ez tartalmazza a termékek tárolását, a csomagolóanyagot, a csomagolási díjat, az utánvét kezelési díjat, az elektronikus számlázást, a szállítás díját egy szóval mindent, ami a logisztikai folyamataiddal kapcsolatos.

 

Van lehetőség személyes átvételre nálatok?

Jelenleg személyes átvételre nincs lehetőség.

 

Vállalnak Magyaroszág területen kívüli szállítást?

Lehetőség van egyéb országokba is a csomagküldésre. Ez esetben, kérjük vegye fel velünk telefonon vagy írásban a kapcsolatot a részletek megbeszélése végett.